SilkySiblings

Posted: Sunday, January 12, 2014 by skidsoil in Labels: , , ,
2


Hello readers, entry kali ni didedikasikan untuk SilkySiblings. There are six of us and they are like my second family. We do a lot of things together, selalu spend masa sama-sama karaoke, tengok wayang, jalan-jalan, makan-makan, picnic, main games dan sebagainya. I truly heart them so much, so let's get to know them!

SilkyMelly
The first one is SilkyMelly atau nama penuh dia ialah Siti Melody Matjaili. SilkyMelly berasal dari Kuching, Sarawak dan dilahirkan pada 12 Disember 1984. Sekarang SilkyMelly sedang berkhidmat di Jabatan Kastam Diraja Malaysia. She doesn't like cats dan sekarang sedang dalam hubungan intim dengan Encik A bukan nama sebenar.

SilkyNyda
Yang kedua pula ialah SilkyNyda yang diberi nama Noor Zanida Zamani. SilkyNyda ni orang utara yang mana kampung halaman dia terletak di Tasek Gelugor, Pulau Pinang. Was born on 2 April 1985 and now bekerja sebagai tutor/mentor di Cosmotots Damansara Utama/Ampang. Unlike SilkyMelly, she likes cats dan tidak mempunyai hubungan intim dengan Encik A.  
 
SilkyNika
The next one is SilkyNika pemilik nama Yunika Kirana Abdul Khalik yang juga berasal dari Kuching, Sarawak macam SilkyMelly. SilkyNika empunya tarikh lahir adalah pada 27 Jun 1986 dan sedang berkhidmat di Unit Geoteknik Jalan, Jabatan Kerja Raya Malaysia. Also, she is now sedang mengikuti program Sarjana di UiTM Shah Alam dalam semester kedua.
 
SilkyAzim
Berikutnya adalah SilkyAzim yang memiliki nama Mohd Azim Omar. SilkyAzim merupakan anak kelahiran Johor tetapi sekarang menetap di Ayer Keroh, Melaka. Dilahirkan pada 7 November 1988, SilkyAzim is a full-time worker at Petronas ICT Sdn Bhd. SilkyAzim merupakan peminat tegar Dato' Siti Nurhaliza dan gemar menghabiskan masa membina badan di gym.

 SilkyJuma
Yang terakhir sekali adalah SilkyJuma atau nama sebenarnya Mhd Jumain Mapplati. SilkyJuma berasal dari Tawau, Sabah tetapi telah lama menetap di Puchong, Selangor. Lahir pada 1 Julai 1988 dan sekarang sedang bekerja di Stresscon Piling Sdn Bhd as a design engineer sambil menuntut sebagai pelajar Sarjana di UiTM Shah Alam seperti SilkyNika.

2 comments:

  1. bhahahaha.mana biografi SilkyDaoz??hehe.btw i suka cartoon tu!!! tiuttt

    i heart u toooo!!!

  1. Melody M. says:

    correction! correction! not that i dislike cats, im juz scared of them, eps kitties yg sedang mengalami fasa remaja. omg so playful suka cakar2 gigit2 >.<

Related Posts with Thumbnails