Fotogedik

Posted: Monday, June 28, 2010 by skidsoil in Labels: , ,
6

Haha. Kerana aku telah di-inspired-kan oleh beliau, maka aku pun buat benda yang sama siap tambahan lima frame lagi. Apa yang diperlukan cuma webcam dan kegedikan secukup rasa. Aku telah membuat fotogedik ni di luar rumah kerana merasakan pencahayaan lebih menarik, rupa yang tak menarik itu memang tak dapat diubah lagi. Sila abaikan rambut macam nerd yang ntahapeape itu, terima ajelah seburuk adanya diriku ini.


Tapi aku tak dapat nak challenge kegedikan Cik Zatie Hussin. Ternyata beliau lebih arif, aku gagal untuk ber-fotogedik dengan baik. Diharap aksi-aksi kurang matang di atas tidak menjadi ikutan, lebih teruk menjadi igauan kepada siapa-siapa. Kepada yang sudah terlanjur tengok, banyakkan bersabar, tarik nafas panjang-panjang jangan lupa hembus balik. Jangan risau, aku tak buat lagi dah. Kepada mereka-mereka yang tahu, jangan harap aku akan buat monkey face kemudian publish kepada public. No way! Kira beruntung korang pernah tengok secara live. Sekian, peace!

6 comments:

  1. dannggg! lawan tokeyy neh. HAHA

    paling best gamba row paling bawah, 2 dari kanan. kalo boleh like nak like 1000000kali. lepas ni boleh letak profile picture kat facebook la. menarik ni. tunggu 2-3 ramai org g pinang nk buat menantu :P LOL

    great job, senior~!

  1. skidsoil says:

    lawan2 manje aje, tokey lg power. haha. kamu dah wat prof pic mesti dah ade 5-6 org yg msuk meminang ni kan.

  1. pelbagaikan lagi mimik muka..
    x cukup lagi tuh...
    HAHA

  1. skidsoil says:

    pergh, ada juri jemputan plak. ko mmg dah ratu webcam, xbleh nk lawan la.

  1. Anonymous says:

    mak aih asal rmbut ko cmtu..dislike..tukar2..hehe

  1. skidsoil says:

    cet, dah suh abaikan pn komen jgak. tu x set la, instant punye amek gmbr.

Related Posts with Thumbnails