Back In Action

Posted: Saturday, May 29, 2010 by skidsoil in Labels: ,
0


Taraaa! I'm back in action. Aku akhirnya kembali ber-blogging setelah baru je beberapa minggu melenyapkan blog terdahulu aku. Sayang aku tak dapat nak retrieve balik url asal, maka terpaksalah aku guna url yang baharu. Macam gigih jugak nak kena mula dari awal balik tapi it's OK, everything happens for a reason. Aku tak menyesal delete blog yang lama tu although blog tu dah boleh kata establish lah jugak with its own reader and follower tapi starting from the very beginning again is not that bad. Rasa fresh dengan semangat yang baru!

Apa sebenarnya berlaku pada blog asal aku? Tak ada apa-apa pun sebenarnya, senang cakap aku tiba-tiba rasa macam satu keperluan untuk aku menamatkan blog yang asal tu. Aku blog pasal personal life aku, tentang hidup seharian aku, soal hati dan perasaan aku, kadang-kadang tak sedar apa yang aku kongsi itu terlalu private sebenarnya. Untuk permulaan yang baru ni aku kenalah lebih aware pasal semua tu, ada boundary yang patut aku tetapkan supaya perkara yang sama tak berulang lagi. But still this blog is going to be a personal blog, basically a lot on what I do and what I'm going through in my life. Yes, a whole lot of me.

Well, here it is my new blog. I decided to keep the name and I'm not intending on changing it anymore (I hope so). Aku first started blogging more than a year over, almost two years kot dan masa tu blog aku goes with the name The Remedy, lama jugak actually guna nama tu, boleh kata dengan nama tu aku establish as a blogger. Then disebabkan aku makeover blog aku dan rasa macam nama tu tak sesuai, I changed it to Deeper Conversation but only for a while. Aku decide untuk create nama blog yang lebih original dan feel like it's more me, so terciptalah Unclassified Garbage. For this time around, I picked a new template with the same colour theme macam sebelumnya.

Think that should be enough for an introductory entry, ready or not I'm back being a blogger tegar. Beware, Unclassified Garbage is back in action! So, did you miss me?

0 comments:

Related Posts with Thumbnails