Emosi Kurang Nutrisi

Posted: Tuesday, October 19, 2010 by skidsoil in Labels: , , , ,
0

Baru perasan yang aku lagi terdorong untuk tulis blog bila jiwa kacau. Waktu emosi macam kurang nutrisi ni lah terasa nak curah-curah perasaan kat blog busuk aku ni. Patut aku lagi nak kongsi benda-benda yang seronok kat blog ni. Balik-balik entri aku nak emo saja, dah tipikal sangat pulak kan. Jadi aku simpan saja segala kusut-masai fikiran aku sekarang. Dua tiga entri lepas konon nak aktif balik tulis blog tapi macam biasalah cakap kosong semata. Haish, dah macam mana nak wat entri-entri ceria bila hati asyik kesepian. Tunggu je lah bila mood dah pulih nanti, takut kena stereotaip sebagai blogger emo. Maka cepat-cepatlah berakhir fasa yang kurang enak ni, jangan makin tenat pula.

ps: Tolonglah kembalikan senyum aku, kamu tahu kamu siapa.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails